storstrumpan.blogg.se

Ursäkta mig ....

Publicerad 2015-03-28 15:33:19 i Allmänt,

Det var verkligen inte meningen att slita ut ditt hjärta!
Jag har förbehållt mig ,
jag har tvekat
 surat och beskyllt
 
Inget av detta var min egenbild
Inget av detta var mitt hjärta befall så....
 
Jag menade inte alls att slita itu ditt hjärta !
Men blomman jag fick
den har stått kal nu I ett par år ..
Egentligen för manga.....
Jag har vattnat den och inte haft hjärta att slänga
en gåva som denna over att jag fans där ett ögonblick
 
Jag har ställt den längst bakom gardinen
vattnat den på de premisser mina andra växter har ...
Bara hållt dig kvar ....
eller egentligen bara tanken och blomman ...
Du är inte så behövd , men du påminner mig .....
 
 
För sliten och grå...
så kommer blommor ....
Bara en påminnelse om att livet pågår ...
eller ?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela