storstrumpan.blogg.se

Min fina Vän Kim!

Publicerad 2015-08-31 19:29:40 i Allmänt,

Jag har känt henne sedan 2001
Det var första gången sedan jag träffade Jonas som vi for till Norge ..
Sedan dess har vi vart så fina vänner att vi vart på deras bryllop och dere vart på vårt bröllop <3
 
Sedan har turerna vart någon höst,
någon vår och en sommar ...
 
Åh alltid är vi så välkomna !
Alltid spelar vi lite Plump
Hon och jag pratar
och karlar och pojkar far ut och fiskar =)
 
Åh hon är så söt och är ett av mina Älskade hjärtan !
 
 
 
Hon hade sett min Mammas fina mattor ...
Önskat en blå ..
Åh så underbar hon är så fick hon tre mattor istället ;
EN av saknad,
En av kärlek
och en Av Vänskap för evigt !
 
Gratulationer på din dag Kim!
Å sen kan vi saga vad som helst ...
Meeen typiskt ;
När jag är inte är med ...
Vad blir hon då ???? PLUMPMÄSTARE;
 
Åh söt är hon sådär som alltid!
Min fina Vän Kim
Vad jag önskar dig all lycka!
All Kärlek från mig
Och hoppas du haft en underbar Födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela