storstrumpan.blogg.se

April

Publicerad 2015-04-12 21:15:32 i Allmänt,

Vi är duktiga på att vara sociala idag 
Jag vaknade till F1 ... 
Fick kaffe på sängen av sonen ...
 låg kvar 
Å när allt var klart kom maken och sa ; När far vi ? 
- Vart?
Till Mamma och firar henne i efterskott 
- När jag slagit in presenten !
 
Hade hittat två perfekta böcker , båda om lycka och hundar ... 
Jag vet ju att hon hela sommaren tagit hand om hemlösa , eller tja ... Bella 
Så två böcker som man både gråter och skrattar åt och känner så där hjärtvärme av ... 
Eller så ; jag haar läst den ena och då var deet så ... och fortsättningen av samma författare tänker jag låna så snart hon läst =) 
 
 
Så som sagt ner i dimmorna ... 
 
 
 Glada blev dom iallafall 
Å det är ju huvudsaken med spontatna besök =) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela