storstrumpan.blogg.se

1. Kolla! Här är en bild jag gillar som jag hittade i min telefon.

Publicerad 2014-01-25 13:06:18 i Allmänt,

Altså ... 
 
 
... Nu är inte kvalitén så jättebra 
Men hej vad jag gillar Lakrits njutningsbara pose! 
Jag tycker att jag är rätt vig ibland - men jag kan ju bokstavligt slänga mig i väggen om man jämför ; ) 
Inte för jag idag är så nöjd över henne , då hon inatt både högg mig busigt i foten 
och dessutom satte tre klor i min näsa när den stack ut under täcket .... 
Å naturligtvis har barnen på jobbet idag frågat.....om min näsa!
 
Men ändå gillar jag bilden! 

Kommentarer

Postat av: Carina J

Publicerad 2014-01-25 14:11:39

Jättesöt katt!härligt namn:D Vi har också en Lakrits!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela