storstrumpan.blogg.se

Räkningsmåndag ...

Publicerad 2013-10-28 19:09:34 i Allmänt,

Det är ju kul varenda gång man klarar livhanken.... jag menar i slutet av månaden ... 
Nu när och är räkningarna betalda 
och det är med lite lättnad jag ser att det kanske ändå går att klippa sig imorgon som tidigare tänkt ... 
 
Vi har mat i frysen så det räcker en stund till 
Åh vi har kärlek som värmer 
så det mesta tycks ordna sig ändå .... 
 
Å så slår det mig att ALLA kanske betalade räkningarna
sen såg att det kanske räckte till skolfoton
För just den sidan går inte att gå in på en kväll som denna .....
För att kolla hur mina älskade ungar såg ut ... 
 
Sen var det bara den där artikeln... 
Å jag längtar efter att komma till fjälls och kanske få lite ro för att skriva
För nu tickar resultatet på min axel som en liten irriterande Hackspett....
 
Sötaste ungarna har besökt mitt jobb som vanligt idag!
Tänk att ändå de coolaste, sötaste fantasifullaste ungarna valde mitt BVC <3 
 
 
 
Nåja nära på....
, mina egna tillföll ju ett annat BVC .... 
 
Men jag har dagar att hjärtligt skratt till jobb må jag säga ...
Idag tillexempel undrade en treåring; 
 
- Äger du ingen kam? Men blir inte din mamma arg när du inte kammar dig? Kommer du ihåg att borsta dina tänder då?  Fast man får inte använda samma borste till håret som till tänderna säger min mamma...
- Öhh , jag SKA klippa mig snart ... 
 
Go Måndag! 
Hoppas ni oxå överlevde räkningshögen! 
 
Klem! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela