storstrumpan.blogg.se

Altså....

Publicerad 2013-10-16 08:43:00 i Vardagen,

Jag har egentligen inte tid med er ...
Jag gör annat ...
 
Å när jag gör annat typ jobbar,
så får jag göra sådant här på nätterna ...
Det gör att jag faktiskt är rätt trött ..
.
 
Men det var attans snällt att komma med älgben D
Nu gör jag koke´kött
och en massa god buljong
 
 
Den har jag tänkt att ha till mustiga höstgrytor
När mörkret blir lite mer påtagligt
Typ efter den 26 som är nästa lördag
För då är det mörker och vintertid på riktigt!
 
Just nu ....
Är det mest så vackert när man far till jobbet
att det tar andan ur en
å är man trött kan man lätt bli gråtmild av sådant....
 

Tänkte bara om ni undrar vad jag gör ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela