storstrumpan.blogg.se

Lördag 2013-11-09

Publicerad 2013-11-09 15:43:31 i Allmänt,

Så minusgrader men ingen snö .. 
Igår hade vi mysigt med Finaste Fi 
som hoppade bokstavligen ut ur garderoben för att överraska både L och mina svärförädrar. 
Å så klart blev det en överaskning =)) 
Mysigt att umgås. 
 
Senare på kvällen fick jag grovt igen för allt spring på jobbet 
Höften var så ond att kryckorna åkte fram....
 
Gissa om maken dumförklarade mig imorse när mitt mål för dagen var svampskogen ... 
Men detta är livskvalitén som gör att man står ut med ontet ! 
Själv var han först på ishockeyträning med Mini 
Sen for han Fi och svärisarna till Härnösand för att kolla på stugan, leverera sängar och sätta ljus på P-A´s grav. 
 
Själv ; 
 
 
 
 
Det var små frostiga kompisar jag hittat... 
Men så fränt att de står där så vackra mitt i all frusen mark ... 
 
 
 
Mamma och jag fyllde korgarna
Hennes var mindre så hon gick till den lilla fina stugan vid skulesjön
för att förbereda en jättegod lunch i form av laxlåda =)) 
Själv plockade jag klart och fyllde min korg med dessa frusna men ack så värdefulla gobitar =) 
 
Sen fick jag lunch och for hem 
Där väntar rensning - när trattisarna tinat. 
Ännu en middag med finaste familjen och Fi 
Å givetvis har jag en hel drös med beställningar på svampmackor....
Så nu måste jag sluta och gå ner och baka bröd ; ) 

 
 
 
 
Lycklig ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela