storstrumpan.blogg.se

Kristi himmelsfärds dag !

Publicerad 2013-05-09 17:51:37 i Allmänt,

u ska vi skicka upp Jesus efter påsken och allt som händer därefter ... 
Det gör vi iof alla år men jag känner mig alltid lättare när i gjort det
 
Det är ett jobb som inte riktigt är kul nu ... 
Vet inte om jag ska söka något annat 
När min kärlek på jobbet ; S måste sökan annat ... 
Men idag så jobbat jag ihop 10 550 steg - då förstår i att det är lite tjo .... 
 
Men direkt efter jobbet var det jäktigt 
Dottern smsade ett Förlåt för igår 
Hon gjorde en middag 
medan jag sprang mig svettig 
och packade ... 
 
Nu är vi här ...
Kom upp sent i går 
Somnade ..... 
 
Idag har vi varit riktigt duktiga ... 
Och kapat träd 
fått ved för nästa vinters skotersäventyr 
Det har spö-regnat och växlat snöblandat ...
 
Men vi har slitit :::
 
 
Å burit ...
 
 
 
Åh släpat sly :::
 
 
 
 
 
Å sen har vi vedat 
kluvit i vedklyven 
staplat 
låtit ett snöblandat regn låtit några bli frusen ...
 
Gjort klart 
någon har gjort mat 
 
åh några har spelat .... 
 
 
Sååå det är både jobbigt och mysigt här =))) 
Här i fjälls ..
Det är mitt hem område 
mitt hjärta 
och min själs ro .....
 
Ha en trevlig Kristi Himmels dag !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela