storstrumpan.blogg.se

En dag <3

Publicerad 2013-05-16 22:28:06 i Med Kärlek,

Gahh 
SOL!!!!!!
 
Idag har varit en bra dag i socialt tecken
Idag har jag lunchat med min fina SussPuss 
Idag har jag fått en längesen kram av Sof 
Idag har jag ringt och sjungit för en såå saknad M
Idag har jag haft handledning av psykolog , gråtit över mina sexuellt utnyttjande barn 
Försökt att granska min egen insats och hitta en ny infallsvinkel 
Idag har jag satt mig på altanen och solat mina blekfeta ben
 
Så vad kan man säga. ...
 
Det blev en underbar dag
Trots tårarna
Det är ju tack för de fina människor som finna nära mig 
Åh framförallt för de som finns i mitt hjärta ♥

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-05-18 19:25:01

Jag veta att jag alltid finns i ditt <3 lika väl att Du alltid finns i mitt <3
Sussipuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela