storstrumpan.blogg.se

Semester tisdag

Publicerad 2013-06-19 14:07:53 i Allmänt,

 
 
 
Målar dit jag egentligen inte når, 
men envishet tilltrots så är nu första varvet på ... 
 
 
 
 
Mina odlingar börjar ta fart 
mest av allt spännande är spenaten
Soppa så småningom är det tänkt =) 
 
 
 
 
Har äntligen tagit mig tid att fylla den fina fotoramen jag fått från finaste sönerna K & D i julklapp (?!!)
med några av de foton på min <3 familj jag älskar !
Älskar fotona av dessa små ögonblick då kortet togs ...
 
 
 
 
Sen är stunden bara min emellanåt
för detta är SEMESTER 
en bra bok i solen 
eller en bra bok i regnet... 
 
men som jag längtat efter denna !
 
Idag - måsten 
imorogn far vi till Ön 
för midsommar med en del av våra nära och kära !
Inte alla då barnen börjar söka sig egna rutiner , men några ...
Å det ska bli så kul!!!
 
Glad midsommar om vi inte syns =) !

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-06-23 22:56:22

Jag hade en jätte trevlig midsommar med nära & kära här på Piaster...du/ni saknades precis som jag/vi saknades hos er....pussis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela