storstrumpan.blogg.se

Min älskade 20 åring!

Publicerad 2013-06-26 00:21:00 i Allmänt,

Den här dagen är ett glädjens ljus 
men oxå ett lite sorgset avslut..... 
 
Nu är du vuxen min älskade 20-åring !
Nu skiljer inte mycket mellan dig och mig .... 
Om jag tvivlar och bryts ner tynger jag dig och har en förtröstan över att jag litar på din tröst 
Om du bottnar så tar jag upp dig och bär dig över sanddynerna .....
Nu är det inte för att jag har eller du har ansvar 
Nu är det för den kärlek vi har för varandra !!!!
 
Nu är du vuxen, 
men inte så vuxen så att du inte är mitt barn
det kommer du alltid att vara! 
Men vuxen nog ......
 
men du är min kärleks allraste djupaste rot
mitt hopp för framtiden 
mitt hjärtats hjälte när jag har mina minnen över hur du älskat dina bröder och din syster 
din kärlek hur du tröstat mig och reagerat på din intuativa förmåga 
Min kärlek för att din humor räddat så många tårar 
Mitt hopp för framtida drömmar 
och min önskan om allt gott som finns ska kunna vara din ledsagare framöver 
 
DU är min kärlek
Min förstfödda son 
ett helt underverk 
som varat i 20 år idag !!!!
 
Var stolt över dig själv - det är jag 
Var kärleksfull som du alltid varit 
var ståndaktig och stå för ditt hjärtats och hjärnas mening ! 
 
Jag älskar dig som sagt 
mer än universums alla gränser
 
Jag älskar dig som sagt 
Upp till månen och tillbaka ...... minst 
 
 
 
 
 
Åh jag hoppas vi tillsammans lyckades sammanfatta din stora dag som du vill och önskade ...
 
 
 
 
 
DU min älskade 20-åring <3 <3 <3 <<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 !
 
And How i love ya!!!!!!!
 
DU vet - å jag hoppas att du vet i en hel evighet!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela