storstrumpan.blogg.se

Semestern över rätt snart =)

Publicerad 2013-08-19 17:29:52 i Allmänt,

Men det har hunnits en del 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hela semestern har varit en kärlek och en omtanke <3 
 
Jag har haft värme , bra kärleksfulla dagar 
Visst lite tvätt och skit , 
men det var som en av mina vänner som förlorat ett barn sa ; 
- Du har iallafall tvätt och stök av kärlek att ta reda på ! 
Å all värdighet till det - Jag håller med 
Jag är så konstig att jag snusar lite på de svettiga T-shirtarna som tonåringarna har 
för snart är de borta .... 
Vuxna och i en ny epok
 
Men en underbar semester !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lite saknar jag mina bästa vänner 
lite saknar jag barn och föräldrar på mitt jobb 
Lite saknar jag hösten och skratten på mitt jobb 
 
Men mest ville jag tala om att jag lever , har haft och har det bra 
SÅåååå Välkommen vardag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela