storstrumpan.blogg.se

Mähhh.....

Publicerad 2013-08-30 21:55:49 i Allmänt,

Har det gått en vecka och en dag i skolan ???? 
Sen kom meddelandet som jag faktiskt väntat på .....
 
Löss i skolan / fritids !!!!
 
What?!??!?!!!! 
 
Va fanken ...
Å sen började det spök-klia ..... 
Luskammar fram !
Tre av sex kände att Japp det gör vi genast !!!
Men va fanken 
 
 
 
 
Det gick ju inte att kamma igenom dessa trassliga lockarna !!!!!
 
 
 
 
 
Så jag klippte av dom ....
 
 
 
 
Huj uj uj vilka lockar och såå mycket hår mini har/ hadde ..... 
Så jag gjorde  souvenirer till Oldemor , mig och Farmor ...
  
Jahha där var sen söta ungen borta lixom ...... 
eller ... 
 
Nej vi bara kortade så att man kan luskammma 
Åh gosungen tycker att han är snygg så båda är nöjda ikväll =) 

Men då han inte är såå myndig och kan inte bestämma över bilder .....  så kommer istället en bild på mig och Lakrits
 
 
 
Go fredag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela