storstrumpan.blogg.se

Vafalls ?!??!

Publicerad 2013-04-24 19:24:38 i Allmänt,

MIna finfina skor 
Mina Airwalk´s från tidigt 90-tal
Va,va,va ??!?! 
Dom har gett upp !!!!!!!!
 
 
 
Har gett upp efter en sisådär 22 år...
Ska inte skor hålla längre än så??
 
 
Dom är köpta för dyra pengar på en hipp skateaffär i Stockholm
Mitt pucko-X köpte en bräda 
och jag köpte de sötaste skor jag sett 
Sedan dess har jag vart förälskad i dem och använt dem flitigt 
 
För något år sedan försökte jag köpa nya , 
men ve och fasa så görs dom inte längre i storlek 36 
Men om jag kunde ha stl 38 hade det gått bra
Va, va, vafalls ??!?!!! 
 
 
Så det sista året har de oxå vart förfärligt obekväma 
eftersom baklästen är bortnött och den svarta böjda plasten som håller formen inte är så särskillt snäll mot mina hälsenor.... 
Den vänstra skon ( som ni ser till höger ) där har hela skon släppt från sulan.... 
Men droppen var igår; 
Då tittade plötsligt lilltån ut där skinnet möter mocka....
Ni ser bättre en bild upp hur det buktar ..... 
 
 
Men hörni, allvarligt! 
Va, va, vafalls ??!?!!! 
Ska inte favvoskor egentligen hålla mer än 22 år trots nära på dagligt bruk .... 
VA; VA ; VISST!!!!! 
 
Det är med sorg i hjärtat jag nu slängde de =( 
Farväl mina Airwalks i stl 36 ( som inte längre verkar göras .... ) 
Dagens I-lands problem eller ..... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela