storstrumpan.blogg.se

5. Det bästa snackset som alla vet ....

Publicerad 2014-01-28 14:44:00 i Allmänt, Vardagen,

Är ju i särklass ; 
 
 
För ett glas rött vin på fredagen räknas inte som snacks va ? 
 
Min smak för dessa och de i särklass godaste jag ätit
 var på en liten pitoresk ökenkrog i Arizonas
Hemgjorda, varma och lagom saltade =) 
 
Vad jag gjorde där ... 
Tja det var på den tiden vi hjälpte till att fånga reptiler för ett serium projekt
som pågick på ett av Carlifornens universitet... 
Det var oxå tre veckor efter vi kommit därifrån som jag sen blev biten av en skallerorm 
Trots att jag varit centimeter från att bli biten av en skallerorm just där i det karga landskapet... när jag skulle komma liiite närmare ett par chipmunks ( piff och puff ekorrar ) för att fota och följdaktligen inte såg mig för ... 
 
Men nu kom jag av mig ; Godaste snackset 
och näst efter detta kommer salta pinnar =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela