storstrumpan.blogg.se

24 September och arla morgon den 25:e

Publicerad 2013-09-25 08:51:48 i Allmänt,

Tycker aldrig jag hinner med ...
Lyssnar lite avundsjukt på de som hinner fara ut och springa, gå på kurs, plocka svamp... efter jobbet.
 
Tänkte igår när jag la mig att jag skulle skriva upp det jag gjort ...
Så;
Jobbade ...
Hämtade ett barn
Bar in trädgårdsmöbler på lon
strök en maskin tvätt,
laddade tvättmaskinen och hängde den tvätten
Lagade middag
damsög nedervåningen
Skjutsade Mini med kompis till Mormor för att hämta cykel
Drack kaffe där, plus plockade lite äpplen
Gjorde en "ligger efter med " uppgift; Brände kort...
3 CD med kort från rivning och renovering i Maj i fjol
Ringde Dennis....
Gjorde två matlådor - en till mig imorgon och en till frysen och Jonas...
Packade gympakläder
Kollade unikum och utvecklingstal
Kollade Mina lag och träningstid
Röstade åt en kollega...
Kollade in hockeyn lite - tvingade Mini att gå och lägga sig i andra perioden med stora protester....
Satt och pratade lite med K
Såg dokumentären Mitt barns ansikte och grät!
Tog en kopp thé och ringde maken.
Gick och la mig.....
 
Gjorde tydligen en del men hade hellre velat plocka svamp- så det känns som man gör något vettigt och kul någon gång!
 
Men i morse;
 

Va va va?!!!
Redan?

Kommentarer

Postat av: Christian

Publicerad 2013-09-25 10:58:00

Åååå, vilken underbar blogg du har.
Även om du inte försöker vara rolig, har du humor i det du skriver.
Tack för att du berättade att du stänger igen ditt system :P i min blogg.
Så jag fick en länk till din blogg.
Tack!!

....shit, intressant lista på allt du gjort förresten..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela