storstrumpan.blogg.se

Sjukstuga ...

Publicerad 2013-10-23 19:37:50 i Allmänt, Vardagen,

Ligger i över 40 graders feber .... 
Hur jag vet ..?
Jo efter 39,5 börjar ögonen flacka efter ....
SÅ jag tar aldrig feber förutom de tre gånger då jag konstaterat att ögonflackningen berodde på detta ...
Nu vet jag lixom , och mer behöver jag inte veta
Febern brukar komma i början av min vårliga eller som nu höstliga Bihåleinflammation.... 
 
Ursäkta uttrycket ; men Fittirackarns vad besvärligt det är .... 
Men jag föredrar bihåleinflammation jämfört med underlivssvamp ... 
Bihålerna kan jag hålla i schack med rinexin, nasonex och att inte böja mig ner .... 
Svampen klarar jag inte .... 
Så istället för två veckors bihåleinflammation med pencillin som ger svamp 
så tar jag sex veckor bihåleinflammation ( för den går över ändå ) utan Pc eller svamp
 
Men då får jag oxå dras med två dars sängliggande i början av dessa två veckor.... 
Att det inte görs enklare av barn som måste upp på morgonen, på träning och mat som måste stoppas i alla ... etc ..... Det är lite besvärligt!
Det gör det inte enklare att vara sängliggande precis...
Heder åt alla ensamstående mammor och pappor !!!
 
Blä , men imorgon far jag till jobbet.... lättare där lixom ... när febern lagt sig .... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela