storstrumpan.blogg.se

Jag vill faktiskt ha en skog

Publicerad 2016-11-26 16:07:14 i Allmänt,

Jag vill ha ett skog fyllt av kråkbär, trattisar, svampar i allmänhet, mossa, lav och andrum ..... 
Min skog ( som inte alls är min ) har blivit trädfälld... 
Åh då fälls även svampkultur, lavar, bären och andrummet ... 
Jag hade den till låns ... 
 
Jag vill ha ett berg 
Ett berg av andlighet, tomrum och fjällbjörk 
Jag har dem till låns nu .... 
 
Jag vill ha en gård 
en odlande , prunkande älskande gård ... 
Jag har en , 
men har inte hittat hela förmågan i att stödja den till att bli det jag önskat ..... 
Jag tar den till låns så länge.... 
 
 
Låna, låna - Inte ta 
Vårda vårda _ inte bara va 
Söka, försöka , böka , till du har löst dina lån .... 
 
För i all ärlighet
Jag vill faktiskt ha en ny skog nu <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela