storstrumpan.blogg.se

Oj 15 år senare ...

Publicerad 2015-06-24 20:00:00 i Allmänt,

Jag vaknar nattsvettig ..
Inser att jag inte sagt det alls !
 
Så nu måste jag säga ;
 
Skada dig inte !
Dö inte !
Kör inte så du krockar och skadar dig!
Men Jag tror att vi klara det oavsett <3
 
Livet blir väl svårare ,
men jag älskar dig ändå och alltid
 
Bryt inte ner dig !
Tappa inte bort dig!
Älska mig alltid!
 
Men om du gör det eller inte
så älskar jag dig ändå och alltid!
 
Skada mig inte !
Jag vill inte dö  !
Kör inte så jag krockar och skadar mig!
Men jag tror att i detta då så vill jag att du lämnar dig !
 
 Livet blir lite svårare
men sluta älska mig och gå!
 
Bryt inte ner mig !
Tappa inte bort mig!
Älska mig alltid!
 
Men om du gör det eller inte
så älskar jag dig ändå och alltid!
 
Du är allt för mig
jag vill att du avstår från mig OM
Jag vill att du håller fast vid mig
Åh då lämnar jag dig inte ...
" Tills livet skiljer oss åt"
Men jag vill att du vill att du då OM lämnar mig då ...
När jag gjort , men tro inte att jag lämnar dig om Du gjort det ....
 
Åh jag inser att det är Kärlek <3 !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela