storstrumpan.blogg.se

2. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att tatuera in ett citat från en låttext i svanken…

Publicerad 2014-01-26 13:08:00 i Allmänt, Vardagen,

Ähum... där har jag ju redan en tatuering ... 
Eller rättare sagt jag har den på höften.... 
Så vart är svanken egentligen ... 
 
Tatueringen är min rätt att få tillbaka min höft efter den jobbiga starten på min reumatism... 
Jag kunde inte gå i trappor och jag kunde inte vara i skogen 
Läkaren ville sjukpensionera mig men jag krävde att få en bättre alternativ lösning. 
Tillslut hittade jag en tysk läkare vid namn Hellner som ville att jag skulle prova en ny sorts bäckenbottenlåsning och se om detta hjälpte...
Det gjorde det !!!!
Nu har jag mitt drömjobb och klarar av det trots smärtan 
Så tatueringen blev en slags revanch och att höften blev min igen!
 
 
Ursäkta dålig bild ... 
Men det är inte lätt att ta foto på egen rygg eller .... 
 
Så Det måste vara en böjd text över alla snirklar ...
 
" Jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans ..." 
 
Winnerbäck så klart! 
 
Men om jag får säga ( även under pistolhot ) hellre på insidan underarmen ... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela