storstrumpan.blogg.se

Helg vecka 36 .... September 2013

Publicerad 2013-09-09 22:37:32 i Allmänt,

Wow viket väder !!!!
 
Vi for ju upp till Fjälls för några höstmåsten..... 
Då jag var tvungen att jobba en ½ fredag och H har skolplikt ...
Så blev helgen inte så lång , men heeelt underbar 
 
Kom upp sent och fick en god middag som syss och Far hade gjort =)) 
 
Sen arla morgon .... 
J röjde och jag och Syss drog ...
 
 
 
 
Min flitiga syster ....
 
Åh J var duktig han .... 
 
 
 
 
Så vädret ... 
24 grader varmt i Fjälls i mitten av September !!!!
 
Syss och jag plockade lite Hallon...
Jag hade en plan till senare ... 
 
 
 
Men svettigt som det var ... 
så for vi ( några av oss )  till badplatsen i Dikanäs =) 
 
 
 
 
Inte så varmt ... 
men helt underbart vackert !
 
 
Men hurr burr vad kallt!!!!!
 
Sååå vi åkte hem igen ...
 
 
 
 
På vägen försökte vi göra skuggfigurer .... 
 
 
 
Sen for vi hem och spelade spel ... 
Å svettigt blev det oxå 
Å kan ni gissa vem som vann ?
 
Sen på kvällen blev det lite mys 
för mig och syster 
 
 
 
H och Morfar gick och la sig 
 J for till kusinerna mina 
och vi ... tja , vi pussade hund
 
 
 
 
Drack en drink med ..... 
tja dagens plock =) 
 
 
 
 
 
 
 Mysig helg =)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela