storstrumpan.blogg.se

Såå fredag ....

Publicerad 2013-10-04 19:12:25 i Allmänt,

Det är så lätt att beskylla 
men svårt att ta till sig ... 
Kanske vi borde lära oss att säga förlåt lite oftare
 
Vi har ett bra gäng på jobbet
men den jag tycker mest om ska gå vidare ...
Mot sin vilja 
och det gör att jag plötsligt tycker världens bästa jobb är tokigt trist... 
 
I och för sig är det lite positivt
För jag har kunnat koncentrera mig på forskningsrapporten 
och är i detta nu t.o.m sugen på att slutföra och skriva artikeln. 
 
Såå jag sa Trevlig helg 
 
 
 
 
 
Från mig och Giraffen... 
Sen kom jag hem efter att hämtat barn
började laga mat 
medan H & K spelade Ps3 i vardagsrummet och skrattade så att de höll på kikna .... 
När jag kom dit för att kolla 
Möttes jag av denna lilla mysen ; 
 
 
 
 
Kan man ha det bättre bland skratten? 
 
Trevlig helg på er!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-12 11:56:46

Ser ju precis ut som min katt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela