storstrumpan.blogg.se

Lördag ... och MODO i rosa =))

Publicerad 2013-10-26 20:27:27 i Allmänt,

Till och med maken
Förstod 
klev upp 
for på hockeyträning 09-00
Han påstod att jag levt om inatt . suckat , huttrat, svettats , klagat över ont så fort han kom nära ... 
Han satte helt enkelt dignosen feberfrossa ... 
Själv bad jag om vatten och en Rinexin ... 
Så inte tänderna och ögonen skulle lossna från den övre käken eller från ögongloberna ... 
KLev upp och stod i duschen en timme med varmvatten över pannan ...
Snorade så jag kräktes ... 
Problemet är egentligne att jag inte kan snyta mig ....
 
( Kul information - not ) 
 
Jobbet är inte kul alls , 
det är ilska , besvikelse 
missmod 
och för min del sexuella övergrepp ... 
 
Jag har tappat fotfästet 
febrig och dan ..... 
 
Det var inte så kul att vara jag alls igår ..
Jag försökte ge upp livet .. 
men ack nej ... 
 
Nu bakar jag limpor i terapeutiskt 
syfte 
 
 
Åh kanske blir det lite roligare .... 
Om jag bakar ut det lite så här ... 
 
 
 
Nu då .... =) 
 
 
 
 
Alla andra gör roliga saker ... 
H = Mini far på Hockey 
MODO spelar i rosa för bröstcanser fonden 
Pappam / maken är redan där 
Farfar / världens bästa Svärfar hämtar Hugo kl 17 ...
L är på tjejkväll med badtunna .. 
D är uppe i Umeå och tjs ... vem vet.. 
K sitter och spelar med sina vänner ... 
Å jag då ... 
Tja... 
Har bakat klart och då måste väl en febrig mamma även göra middag .. 
 
 
Men ... (ni vet ... )  
 
Skön lördag !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela