storstrumpan.blogg.se

Att ha en vän....

Publicerad 2013-10-01 12:02:03 i Allmänt,

 
 
Hon är den jag delat stora delar av mitt liv med
Hon är den som funnits där,
ibland långt bort
och ibland nära !

Hon är vännen jag tar upp tråden vi delade förra månaden med
hon är vännen jag kan gråta ut hos
hon är vännen som är kreativitet och kramar på samma gång
Hon är en av de finaste vänner man kan få ha äran att ha!

Det är sådant man har riktiga vänner till ( jag HAR fler jag uppskattar, längtar efter , mer än vad de tror !!!!! )
Att påminna sig varför livet är roligt,
hämta energi ifrån,
dela sorger med,
skratta till sig ett par år till med,
gnälla över orättfärdigheter,
berätta skumma hemligheter,
Lysa upp dagen med

Altså , riktigt fina vänner kan man nog ha till ALLT!

Min Vän, hon är en sådan Vän
En sån vän som livet skulle bli grått utan
en vän att alltid veta om
att hon finns där
för mig ...
Och jag 100% för henne!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela