storstrumpan.blogg.se

Vardagsfredag men föräldraledig ... utan ledighet

Publicerad 2013-05-10 17:26:41 i Allmänt,

Kroppen är öm och många steg är tagna må jag säga .... 
 
Vi fortsätter att kapa och veda 
i ett kallt klimat 
och det regnar som om alla änglar var kissnödiga som tusan...
 
Han är som jag skrev igår så snygg ... 
Är så imponerad över att han är min 
maken !
 
 
Tur att vi har ett tält att klyva i bland regndropparna 
 
Maken säger att han har en silvergrå foxy lady 
Förstår inte alls annat än att jag tog med lite färg upp ...
 Åhnär jag druckit ett glas eller två så klipper jag lite slitna toppar ..
Bra kvinna reder sig själv lixom .... 
 
 
Nu spelar J Hockey på X- boxen mot mini 
Som om det inte räckte med Hockey VM lixom ..... 
 
Lyssnat klart på " En man som heter Ove" 
av Fredrik Backman 
Den hade inte varit bättre om man läste 
eftersom Torsten Wahlund läser som man hör rösten i mitt inre 
Så underbar och ...japp. ... grät på slutet ! 
 
Nu lite torsk i ugn 
och pommes till det =) 
Knäppt men vad gör deet när man är hungrig och har rensat frysen -...... 
 
God Kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela