storstrumpan.blogg.se

Påskafton

Publicerad 2013-03-31 19:12:37 i Friheten,

I ett underbart fjäll 
med luft som andas livsenergi
Där är jag just nu med finaste familjen och släkt
 
Här är livet enkelt
men ack så lyxigt
Det är inte lyx  i egentlig mening men ...
Det är luft
kramar
skratt 
Vi blir mätta med gemensamma medel ....
Ja vi har det helt enkelt bäst!
 
.
God ute-mat som sagt...
.
.
Vi åker bob 
både stora som små 
vi blir snöiga 
men vi skrattar så livet blir längre !
,
.

 
Men det är väl inte bästa utsikten här 
men iallafall finfint!!!!
.
.
 
Så dagen gick '
vi njöt av sol och god mat 
Vissa provade skoterkapacitet 
.
.
Vissa som hade för långa ben för bob 
och var för ointresserad av matlagning och solning ... 
Han byggde snö koja ...
,
Som visserligen lillebror rymtes bättre i 
än den långa kille han har blivit =) 
.
 
Så ....
Har jag sagt det ; 
Detta är mitt livselexir
det som fyller på den energi jag behöver 
NU börjar sommartiden 
den ljusa men snöfattiga våren .......
 
Men just idag
Är jag bara här 
bara just nu 
med fina barn
med dom jag älskar 
just idag 
stannar jag i nuet! 
 
Glad påskafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela