storstrumpan.blogg.se

Semester

Publicerad 2013-06-17 20:21:59 i Allmänt,

Så har två intensiva veckors semester börjat ; 
 
Dagtid ; 
 
 
Har jag försökt att måla det som finns kvar från förra årets utbyggnad.... 
 
På kvällarna ; 
 
 
Så är vid paradisets port vid den vackra sjön vi bor vid ..
kör jet-skii 
bastar 
och myser i kvällsol likt guld.
 
 
Å en cool mugg för lite gott kan jag faktiskt unna mig
en kväll som detta
 
 
För vi har det ju ganska bra här =) 
 
 
En del åkte 
en del förberedde för lite bastu mellan baden .... 
 
 
Har man badat så ska sanden inte följa in i bastun ---- 
Å alla söta små tår vet om det =) 
 
 
Stora som små gillar bastun och alla dopp .... 
Till och med jag bastar en vacker kväll som denn , då jag inte brukar ... 
Åh idag undrar jag varför .... 
 
 
Det är en underbar plats där vi bor
Det är det vackraste vyer jag vet 
jag gnäller ibland för att det är långt till mitt jobb 
men jag gnäller aldrig över närheten till alltt underbart...
skog , sjö , fina vyer , finaste vännerna, solen, naturena ... 
Allt det jag älskar utom fjäll , men de har jag ju oxå !
Åh Underbart men så få gånger jag stannar upp och ser det som ikväll ..... 
 
 
Sen badade vi vidare vi som ville bada 
barnen är så impade av att JAG oxå badade - Men hej .... Välkommen sommar lixom ! 
 
 
Sen for vi hem 
till vårat lilla men stora utbyggda hus.
det som inte är så fint men det som har mer själ än jag ... 
Å det bor jag lixom lite impad fortsättningsvis i .........
 
Kram 
Åh jag överlevde första semester helgen =))) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela