storstrumpan.blogg.se

Idag så ....

Publicerad 2013-07-04 20:33:59 i Allmänt,

Är jag värsta mattanten ... 
 
Börjar med att kllippa krassen som vuxit sig för lång .... 
Slänger ner den i en bröddeg ... 
 
 
 
 
Kom sedan på att den kanske skulle serveras på brödet inte i .... 
Typ namnet ; smörgåskrasse.... 
 
 
 
 
Men ändå gjort är gjort lixom ... 
Ner i formen ... 
till bröd ....
 
 
 
 
 
Åh bröd blev det ... Nyttigt oxå tror jag ; ) 
 
Men medan jag väntade på brödets jäsning ... 
så gjorde jag gulasch soppa ... 
 
 
 
 
Men när jag gjorde klart så växte soppan ur kastrullen ... 
 
 
 
Till en större kastrull ... 
Å eftersom soppan var för två ... Mig och Hugo 
så ringde jag till SussDsk och frågade om hon ville ha en lunch
imorgon för att hon är så fin =) 
 
Men medan jag väntade på att soppan skulle koka klart och brödet skulle göras ... 
Så slängde jag ihop en kantarellsås lasagne .... 
 
 
 
 
Sa jag att vi bara är två här hemma ikväll.... 
Jag är van vid glupska tonåringar och en hungrig make .... 
Märks det ???????? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela