storstrumpan.blogg.se

Tisdag

Publicerad 2013-04-16 08:26:42 i Allmänt,

Jag ligger efter och behöver komma i fas 
Jag ligger inte efter men har konstant dåligt samvete för mina studier 
jag ligger definitivt efter vad det gäller mina forskning 
Å tja jobbet - där är jag faktiskt rätt bra till ......
 
Så det gäller att prioritera och således blir detta en dag hemma med Forskningsfokus! 
 
 
Så nu har alla barnen farit eftersom 
Sista gick nyss till skolbussen och det är med ett stort mammahjärta jag ser honom gå 
Att liten blir så stor fort! 
Håller på med en andra kaffekopp
Laddar 
Har röjt på mitt "pysselbord" 
spritt ut mina meningsenheter 
Så .... 
 
Det enda som saknas är lite inspiration! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela